19. 10. 2020.

Onlajn verzija rezidencijalnog boravka

Fotografije: Kazimir Korolija
Kuća prevodilaca mađarske književnosti u Balatonfiredu (Mađarska) ove godine je zbog pandemije prinuđena da radi u onlajn verziji. Meni se zalomilo da baš prvi odlazak tamo radim od kuće, i sa jedne strane mi je jako žao jer je rezidencija na prelepom mestu uz jezero, a sa druge strane sam srećna što sam barem u onlajn verziji mogla da komunciram određeno vreme intenzivnije sa nekolicinom ljudi iz moje profesije. Takve vrste razgovora uvek doprinose boljem prevodu, celokupnom radu na određenoj knjizi.

U Kuću prevodilaca sam ovog puta išla sa zbirkom novela Maćaša Selešija, koju prevodim za Treći trg iz Beograda. Objavljivanje knjige je planirano za prvu polovinu iduće godine, pa se povodom toga još čujemo.

Nema komentara:

Objavi komentar